11 Haziran 2010 Cuma

Artık Yazmak Zorundayım

Kendimi durduramıyorum.

Yazmak zorunda olduğumu hissediyorum.

O kadar çok şey istiyorum ki, bunları yazmadan duramayacağım.

Bazen yaptıklarımdan pişmanlık duyuyorum. Geçen yıl öpüp sonra bir daha aramadığım çocuğu haftalarca hayal edip kendimle oynadığımı ona çok söylemek istedim ama peşimde ağlayarak, yalvararak koşmasını seyretmek daha güzeldi be.

Pişmanım ama pişman da değilim aslında. Anlıyor musun beni sevgili okur.

Sadece yazarak rahatlayabileceğimi düşünüyorum.

İşte bu yüzden bu bloga başlıyorum.

Şu Blogger'ı tam olarak bir çözeyim, inleticem buraları abicim. Külotsuz giydiğim kot pantolonumun arkasından baka kalan salak abazanlara da, aşık olduğum ve içime girmesini hayal ettiğim adamlara da buradan seslenicem.

Haykırmak istiyorum artık.

Yine ıslandım

6 yorum:

  1. Seksi erkeklerden de bahset de dişi okuyucuların da nasiplensin sevgili külotsuz prenses. Ve de o seksi post'ları seksi erkek fotoğraflarıyla süsle lütfen. Kadın vücudu görmekten aseksüel olduk milletçe (türk gacıları).

    YanıtlaSil
  2. 2 senedir daa çözemedin mi amk.

    YanıtlaSil
  3. "Bazen yaptıklarımdan pişmanlık duyuyorum. Geçen yıl öpüp sonra bir daha aramadığım çocuğu haftalarca hayal edip kendimle oynadığımı ona çok söylemek istedim ama peşimde ağlayarak, yalvararak koşmasını seyretmek daha güzeldi be. "

    Kısaca: Kezban...

    Dağılın beyler.

    YanıtlaSil
  4. tabi bu kadar arzulu birini sikmek için kol gibi yarak lazım vereceğim linkte yarak büyütme ile ilgili bilgi alabilirsiniz http://kazanhayati.wordpress.com

    YanıtlaSil
  5. zaten ne zaman beğendiğiniz birinin yüzüne konuşup dışa vurum yaptınız ki? peh...

    YanıtlaSil